


Huonekalut vaihtuivat uusiin, vaikkakin edelleen ne verhot ja taulut puuttuvat. Olen ajatellut vielä tarttua pensseliin ja maalata noi portaat ja ovet, sitten listat ja.....;)
Tältä siis näyttää nyt olohuone uusilla kalusteilla.


tiistai, 19. helmikuu 2013




